top of page
homepage-poddrujka-na-socialni-medii-digitalink-min.jpg

Свежо съдържание за вашето онлайн присъствие.

Изградете уникална връзка с вашата аудитория, покажете най-доброто от вашия бизнес.

social media management

Според изследване на HubSpot, съдържание, което се счита за уникално или оригинално, получава по-висок ангажимент от страна на потребителите в сравнение с обикновеното съдържание. Това включва по-голям брой споделяния, коментари и харесвания.

71% от бизнесите смятат, че уникалното съдържание в социалните мрежи е ключово за увеличаване на осведомеността за техния бранд.

Споделянията, коментарите и харесванията на уникално съдържание, могат да помогнат за подобряване на SEO резултатите на уебсайта на бизнеса.

Уникалното съдържание в социалните мрежи може да допринесе за увеличаване на конверсиите до 10 пъти в сравнение с обикновеното съдържание.

Компаниите, които редовно публикуват уникално съдържание в социалните мрежи, имат по-голям поток на трафик към техните уебсайтове в сравнение с тези, които не го правят.

Нашата експертиза

social media calendar

Създаване на маркетинг календар

Създаване на план за публикуване съобразен с нуждите на вашия бизнес.

unique design for social media

Уникален дизайн

Създаване на ангажиращ дизайн, който да насочи фокуса към вашия продукт.

unique messages for social media

Уникален текст

Създаване на текст комуникиращ гласа на вашия бранд и допълващ визията.

SMM faqs
  • 1. What are the possible Google advertising options?
    The three main and most used campaign types in Google Ads are: - Search campaign - Display campaign - Video campaign Choosing the right type of campaign varies according to the goals, needs and strategy of each business.
  • 2. How much does Google Ads cost?
    The cost to advertise on Google ads can depend on several factors - competition, industry, and business goals. One of Google's advantages is that costs can be controlled on several levels. The daily budget is determined by the formula: monthly budget / average number of days in a month = average daily budget. For example, with a monthly budget of 600€ / 30.4 (average days in the month) = 19€/day. Researching the keywords you want to advertise on plays an extremely large role in determining your budget.
  • 3. How long before I see results from a Google Ads ads?
    This issue is strictly individual to each business and industry. There are many factors that determine how quickly results can be seen - proper setup, advertising messages, offers, website and last but not least - budget. Typically (but not always) Search campaigns take up to 1-2 weeks to see results, whereas Display campaigns can take longer. For brand new advertising accounts, it can take up to 3 months with proper maintenance and optimization to see solid results.
  • 4. What is the minimum budget to start with in Google Ads?
    There is no minimum budget threshold for advertising on Google Ads. After researching your desired keywords, a budget that is suitable can be suggested. You can always start with a smaller budget and then increase as needed.
  • 5. Is it worth advertising on Google Ads?
    Success in Google Ads depends on factors such as competition in your business, the service/product you offer, your website, etc. When properly setup and managed, Google Ads is a great opportunity to reach new customers and increase your sales.
bottom of page