Защо рекламата в Гугъл е толкова важна
За никого не е тайна, че с добре фокусирани и разумно таргетирани платени реклами в Гугъл вероятността за повишена разпознаваемост, повече печалби, привличане на нови клиенти и задържане на лоялни такива се мултиплицира многократно.
Нека започнем от самото начало и да изясним какво всъщност представлява Google Ads. Това е платена рекламна платформа, която попада в маркетингов канал, известен като плащане на клик (PPC). Идеята е вие, рекламодателят, да плащате на клик или импресия (CPM), очаквайки тази инвестиция да доведе трафик до вашия сайт, част от който да се монетизира в реални клиенти.
Платформата ви позволява да създавате и споделяте Гугъл реклами сред вашата целева аудитория. В резултат на това бизнесът ви ще се появява на страницата с резултати от търсачката (SERP) в момента, в който идеалните клиенти потърсят продукти и услуги като вашите чрез Google Search, Google Maps и дори YouTube.
С течение на времето Google Ads ще ви помогне да анализирате и подобрите тези реклами в името на това да достигате до повече хора и да постигате заложените цели на всички ваши платени реклами.
Най-хубавото (и успокоително) в случая е, че може да нагласяте рекламите си в зависимост от бюджета, с който разполагате. Инструментът Google Ads ви позволява да останете в месечния си лимит и дори да поставите на пауза или да спрете напълно рекламните си разходи по всяко време.

От какво зависи успехът на рекламата в Google
Ключовите 9 фактора за ефективни PPC кампании са:
01
Проучване на ключови думи
За целта се използват инструменти като Keyword Planner, SEMRush и Ahrefs и се съставят списъци с подходящи ключови думи, отразяващи намеренията на клиентите.
02
Проследяване на реализациите
Проследяването трябва да е настроено и тествано преди началото на кампанията. Това позволява вземане на решения на база данни, а не на емоции и настроения.
05
Рекламни разширения
Използването на разширения подобрява видимостта на рекламата и насърчава хората към действие.
07
Адаптация
Адаптирането на кампаниите според резултатите е задължително. Непрекъснатото тестване и усъвършенстване е ключово за успеха в динамична конкурентна среда.
09
Наблюдение на конкурентите
Действията на конкурентите, техните ключови думи и ценови стратегии трябва да се следят. Това може да предостави ценни данни за оптимизация и адаптиране на вашите кампании.
06
Управление на офертите
Редовно трябва да се следят и коригират офертите. Дали да се използват автоматизирани или ръчни стратегии за офериране в Google Ads е от ключово значение.
08
Разпределение на бюджета
Парите трябва да се изразходват разумно и да се насочват към най-ефективните ключови думи. Добре е да се поддържа баланс между възвръщаемостта на инвестициите и общите приходи.
03
Създаване на ангажиращо рекламно копи
Създаването на убедително рекламен текст, който подчертава предимствата на вашите продукти или услуги, е повече от задължително.
04
Оптимизиране на целевите страници
Целевите страници трябва да отразяват рекламното копи и да правят всичко възможно вашите потребители да се решат да направят покупка.
Нека заедно постигнем успех!

Как ние правим реклама в Гугъл
Нашите стъпки към успех в Google рекламата:

Питаме и обсъждаме

Намираме точните думи
Организация
Какво искате вие - изисквания, цели и KPIs. С какъв бюджет ще работим и др.
Правим проучване на кл. думи, съобразени с вашите цели.
Съобразяваме рекламите с вашите цели, като ги структурираме в логически групи.

Допитваме се до вас за мнение

Пускаме рекламите в действие

Следим изкъсо процеса
Показваме ви какво сме измислили и сме отворени за обратна връзка.
Настройваме кампаниите и рекламите започват да намират своята аудитория.
Ако някъде има нужда, оптимизираме процеса - нови ключови думи, промени и пр.