top of page

Реклама в Google

Бъдете забележими онлайн с реклама в Google ads

Достигнете до потребители, които търсят услугите и продуктите, които предлагате

Partner-RGB.png
Реклама в Гугъл

Ние сме сертифициран партньор на Google

Защо рекламата в Гугъл е толкова важна

За никого не е тайна, че с добре фокусирани и разумно таргетирани платени реклами в Гугъл вероятността за повишена разпознаваемост, повече печалби, привличане на нови клиенти и задържане на лоялни такива се мултиплицира многократно. 

 

Нека започнем от самото начало и да изясним какво всъщност представлява Google Ads. Това е платена рекламна платформа, която попада в маркетингов канал, известен като плащане на клик (PPC). Идеята е вие, рекламодателят, да плащате на клик или импресия (CPM), очаквайки тази инвестиция да доведе трафик до вашия сайт, част от който да се монетизира в реални клиенти.

 

Платформата ви позволява да създавате и споделяте Гугъл реклами сред вашата целева аудитория. В резултат на това бизнесът ви ще се появява на страницата с резултати от търсачката (SERP) в момента, в който идеалните клиенти потърсят продукти и услуги като вашите чрез Google Search, Google Maps и дори YouTube.

 

С течение на времето Google Ads ще ви помогне да анализирате и подобрите тези реклами в името на това да достигате до повече хора и да постигате заложените цели на всички ваши платени реклами.

 

Най-хубавото (и успокоително) в случая е, че може да нагласяте рекламите си в зависимост от бюджета, с който разполагате. Инструментът Google Ads ви позволява да останете в месечния си лимит и дори да поставите на пауза или да спрете напълно рекламните си разходи по всяко време.

Реклама в Google ads

От какво зависи успехът на рекламата в Google

Ключовите 9 фактора за ефективни PPC кампании са:

01

Проучване на ключови думи

За целта се използват инструменти като Keyword Planner, SEMRush и Ahrefs и се съставят списъци с подходящи ключови думи, отразяващи намеренията на клиентите.

02

Проследяване на реализациите

Проследяването трябва да е настроено и тествано преди началото на кампанията. Това позволява вземане на решения на база данни, а не на емоции и настроения.  

05

Рекламни разширения

Използването на разширения подобрява видимостта на рекламата и насърчава хората към действие.

07

Адаптация

Адаптирането на кампаниите според резултатите е задължително. Непрекъснатото тестване и усъвършенстване е ключово за успеха в динамична конкурентна среда.

09

Наблюдение на конкурентите

Действията на конкурентите, техните ключови думи и ценови стратегии трябва да се следят. Това може да предостави ценни данни за оптимизация и адаптиране на вашите кампании.

06

Управление на офертите

Редовно трябва да се следят и коригират офертите. Дали да се използват автоматизирани или ръчни  стратегии за офериране в Google Ads е от ключово значение. 

08

Разпределение на бюджета

Парите трябва да се изразходват разумно и да се насочват към най-ефективните ключови думи. Добре е да се поддържа баланс между възвръщаемостта на инвестициите и общите приходи.

03

Създаване на ангажиращо рекламно копи

Създаването на убедително рекламен текст, който подчертава предимствата на вашите продукти или услуги, е повече от задължително. 

04

Оптимизиране на целевите страници

Целевите страници трябва да отразяват рекламното копи и да правят всичко възможно вашите потребители да се решат да направят покупка. 

Нека заедно постигнем успех!

adwords

Как ние правим реклама в Гугъл

Нашите стъпки към успех в Google рекламата:

pitame i obsujdame reklama v google

Питаме и обсъждаме

namirame tochnite kluchovi dumi

Намираме точните думи

Организация

Какво искате вие - изисквания, цели и KPIs. С какъв бюджет ще работим и др.

Правим проучване на кл. думи, съобразени с вашите цели. 

Съобразяваме рекламите с вашите цели, като ги структурираме в логически групи.

dopitvame se do vas

Допитваме се до вас за мнение

puskame reklamite v deistvie

Пускаме рекламите в действие

optimizirame reklamata

Следим изкъсо процеса

Показваме ви какво сме измислили и сме отворени за обратна връзка.

Настройваме кампаниите и рекламите започват да намират своята аудитория.

Ако някъде има нужда, оптимизираме процеса - нови ключови думи, промени и пр.

За кои бизнеси е подходяща рекламата в Google

В дигиталната епоха, в която живеем, рекламите в Google са мощен инструмент за бизнесите, които искат да достигнат до целевата си аудитория.

Онлайн или физически търговци

Пътувания и туризъм

Здраве и уелнес услуги

Могат да използват рекламите в Google, за да увеличат онлайн присъствието си, да привлекат потенциални клиенти и да стимулират продажбите, независимо дали във физически магазини, или в платформи за електронна търговия.

Фирмите от туристическия бранш, включително хотели, авиокомпании и туроператори, могат да използват силата на рекламите в Google, за да се свържат с потенциални пътници, които активно търсят дестинации, места за настаняване и пр. 

Фирмите от този сектор могат да използват рекламите в Google, за да свържат с потенциални клиенти, които търсят решения, свързани със здравето и красотата.

Създатели на онлайн съдържание

Създателите на онлайн съдържание, включително издателства, новинарски уебсайтове и пр., могат да използват рекламите в Google като мощен инструмент за увеличаване на трафика и ангажираността в своите платформи. 

B2B

Компаниите от типа B2B (Business-to-Business) могат да използват пълния потенциал на Google Ads, за да се свържат с професионалисти, които активно търсят специфични за индустрията решения или услуги.

Компании от сектора на софтуерните услуги

Препоръчително е да използват рекламните възможности на Google Ads, за да привлекат потребители, които активно търсят решения в съответните ниши. 

Генериране на лийдове

Фирми в сферата на образованието, недвижимите имоти, застраховането и други отрасли, които зависят в голяма степен от набирането на потенциални клиенти, могат да използват Google Ads, за да укрепват и засилват маркетинговите си усилия.

Локални услуги

Тези бизнеси процъфтяват, когато могат да достигнат до аудитория в рамките на определен географски район. Рекламите в Google са много ефективно средство за постигане на тази цел. Независимо дали сте местен ресторант, или водопроводчик, който търси нуждаещи се от вашите услуги, Google Ads ви позволява да таргетирате потребителите в непосредствена близост до вас.

Можем да помогнем и на Вашия бизнес да увеличи продажбите чрез Google ads

Свържете се с нас на office@digitalink.bg или ни се обадете на 📞 0878929039

Част от нашите клиенти:

7dmx.png
2_1920x1920.png
adventure story.jpg
Corporate Gifts Logo-1670x539.png

В крайна сметка - Рекламите в Google работят ли

Google е най-използваната търсачка в света. Към кого се обръщате, когато трябва да потърсите упътвания, да намерите рецепта или да получите бърз отговор на въпрос, който предпочитате да не задавате на човек от реалния живот? Към Google.

 

 

Нека видим какво казват статистиките по въпроса:

google_ads advertising

Google обработва повече от 83 787 заявки за търсене в секунда и 5 милиарда на ден.

90% от всички търсения на настолен компютър се извършват в Google.

Google представлява 76% от пазара на търсачки и притежава 73% от пазарния дял на платеното търсене.

Google Ads има честота на кликване от близо 2%

Рекламите отчитат 180 милиона импресии всеки месец.

За потребители, готови да купуват, платените Google реклами получават 65% от кликванията.

43% от клиентите купуват нещо, което са видели в реклама в YouTube.

Според Google рекламодателите печелят 8 пъти повече от това, което харчат за Google Ads

Готови ли сте да рекламирате в Google

Изпратете ни запитване за безплатен одит на рекламен акаунт

google ads faq
  • 1. Какви са възможните опции за реклама в Google?
    Трите основни и най-използвани типа кампании в Google Ads са: - Search campaign - Display campaign - Video campaign Изборът на правилния тип кампания варира според целите, нуждите и стратегията на всеки бизнес.
  • 2. Колко струва рекламата в Google Ads?
    Цената за рекламиране в Google ads може да зависи от няколко фактора - конкуренция, индустрията и целите на бизнеса. Едно от предимствата на Google е, че разходите могат да се контролират на няколко нива. Дневният бюджет се определя по формулата: месечен бюджет / среден брой дни в месеца = среден дневен бюджет. Например при месечен бюджет от 600 лв./ 30,4 (средно дни в месеца) = 19 лв./ден. В определянето на бюджета изключително голяма роля играе проучването на ключовите думи, на които искате да рекламирате.
  • 3. След колко време ще видя резултати от реклама в Google Ads?
    Този въпрос е строго индивидуален за всеки бизнес и индустрия. Има много фактори, от които зависи доколко бързо могат да се видят резултати – правилна настройка, рекламни послания, оферти, уебсайт и не на последно място – бюджет. Обикновено (но не винаги) при Search кампаниите отнема до 1-2 седмици, за да се видят резултати, докато при Display кампаниите може да отнеме повече време. При изцяло новите рекламни акаунти може да отнеме до 3 месеца при правилна поддръжка и оптимизация, за да се постигнат стабилни резултати.
  • 4. Какъв е минималният бюджет, с който да стартираме в Google Ads?
    Няма минимален праг на бюджет за рекламиране в Google Ads. След проучване на желаните от вас ключови думи може да се предложи бюджет, който е подходящ. Винаги може да се стартира с по-малък бюджет и след това да се увеличава при нужда.
  • 5. Заслужава ли си да рекламирам в Google Ads?
    Успехът в Google Ads зависи от фактори като конкуренцията в сферата на бизнеса, услугата/продукта, която предлагате, уебсайтът ви и др. При правилна настройка и управление Google Ads е чудесна възможност да достигнете до нови клиенти и да увеличите продажбите си.
bottom of page