

Според изследване на HubSpot, съдържание, което се счита за уникално или оригинално, получава по-висок ангажимент от страна на потребителите в сравнение с обикновеното съдържание. Това включва по-голям брой споделяния, коментари и харесвания.
71% от бизнесите смятат, че уникалното съдържание в социалните мрежи е ключово за увеличаване на осведомеността за техния бранд.
Споделянията, коментарите и харесванията на уникално съдържание, могат да помогнат за подобряване на SEO резултатите на уебсайта на бизнеса.
Уникалното съдържание в социалните мрежи може да допринесе за увеличаване на конверсиите до 10 пъти в сравнение с обикновеното съдържание.
Компаниите, които редовно публикуват уникално съдържание в социалните мрежи, имат по-голям поток на трафик към техните уебсайтове в сравнение с тези, които не го правят.
Нашата експертиза

Създаване на маркетинг календар
Създаване на план за публикуване съобразен с нуждите на вашия бизнес.

Уникален дизайн
Създаване на ангажиращ дизайн, който да насочи фокуса към вашия продукт.

Уникален текст
Създаване на текст комуникиращ гласа на вашия бранд и допълващ визията.
