top of page
homepage-poddrujka-na-socialni-medii-digitalink-min.jpg

Свежо съдържание за вашето онлайн присъствие.

Изградете уникална връзка с вашата аудитория, покажете най-доброто от вашия бизнес.

social media management

Според изследване на HubSpot, съдържание, което се счита за уникално или оригинално, получава по-висок ангажимент от страна на потребителите в сравнение с обикновеното съдържание. Това включва по-голям брой споделяния, коментари и харесвания.

71% от бизнесите смятат, че уникалното съдържание в социалните мрежи е ключово за увеличаване на осведомеността за техния бранд.

Споделянията, коментарите и харесванията на уникално съдържание, могат да помогнат за подобряване на SEO резултатите на уебсайта на бизнеса.

Уникалното съдържание в социалните мрежи може да допринесе за увеличаване на конверсиите до 10 пъти в сравнение с обикновеното съдържание.

Компаниите, които редовно публикуват уникално съдържание в социалните мрежи, имат по-голям поток на трафик към техните уебсайтове в сравнение с тези, които не го правят.

Нашата експертиза

social media calendar

Създаване на маркетинг календар

Създаване на план за публикуване съобразен с нуждите на вашия бизнес.

unique design for social media

Уникален дизайн

Създаване на ангажиращ дизайн, който да насочи фокуса към вашия продукт.

unique messages for social media

Уникален текст

Създаване на текст комуникиращ гласа на вашия бранд и допълващ визията.

SMM faqs
  • 1. Какви са възможните опции за реклама в Google?
    Трите основни и най-използвани типа кампании в Google Ads са: - Search campaign - Display campaign - Video campaign Изборът на правилния тип кампания варира според целите, нуждите и стратегията на всеки бизнес.
  • 2. Колко струва рекламата в Google Ads?
    Цената за рекламиране в Google ads може да зависи от няколко фактора - конкуренция, индустрията и целите на бизнеса. Едно от предимствата на Google е, че разходите могат да се контролират на няколко нива. Дневният бюджет се определя по формулата: месечен бюджет / среден брой дни в месеца = среден дневен бюджет. Например при месечен бюджет от 600 лв./ 30,4 (средно дни в месеца) = 19 лв./ден. В определянето на бюджета изключително голяма роля играе проучването на ключовите думи, на които искате да рекламирате.
  • 3. След колко време ще видя резултати от реклама в Google Ads?
    Този въпрос е строго индивидуален за всеки бизнес и индустрия. Има много фактори, от които зависи доколко бързо могат да се видят резултати – правилна настройка, рекламни послания, оферти, уебсайт и не на последно място – бюджет. Обикновено (но не винаги) при Search кампаниите отнема до 1-2 седмици, за да се видят резултати, докато при Display кампаниите може да отнеме повече време. При изцяло новите рекламни акаунти може да отнеме до 3 месеца при правилна поддръжка и оптимизация, за да се постигнат стабилни резултати.
  • 4. Какъв е минималният бюджет, с който да стартираме в Google Ads?
    Няма минимален праг на бюджет за рекламиране в Google Ads. След проучване на желаните от вас ключови думи може да се предложи бюджет, който е подходящ. Винаги може да се стартира с по-малък бюджет и след това да се увеличава при нужда.
  • 5. Заслужава ли си да рекламирам в Google Ads?
    Успехът в Google Ads зависи от фактори като конкуренцията в сферата на бизнеса, услугата/продукта, която предлагате, уебсайтът ви и др. При правилна настройка и управление Google Ads е чудесна възможност да достигнете до нови клиенти и да увеличите продажбите си.
bottom of page