top of page
homepage-kopiraiting-digitalink-min.jpg

Мощният разказ помага за изграждането на мощна марка

Добрият копирайтинг разказва историята на вашия бранд по начин, който се свързва с идеалния ви клиент.

copywriting

Според статистика от Forbes, добре изградените копирайтингови текстове могат да увеличат конверсиите с до 113%. Това означава, че качественият копирайтинг е от ключово значение за привличането на вниманието на потребителите и преобразуването им във ваши клиенти.

Изследване, публикувано от Search Engine Journal, показва, че уеб сайтове с качествени копирайтингови текстове имат по- голяма вероятност да се класират по-високо в резултатите от търсене в Google. Около 72% от маркетинг специалистите смятат, че качественият копирайтинг е най-важният фактор за успешното SEO.

Според статистика от Content Marketing Institute, 61% от потребителите казват, че са по склонни да купуват от марки, които предоставят персонализирано, релевантно и интересно съдържание. Това означава, че добре написаният копирайтинг може да увеличи лоялността на клиентите и да стимулира повече продажби.

Нашата експертиза

blog posts copywriting

Блог публикации

Персонализирани блог статии, които ще помогнат за по-високото класиране на вашия уебсайт.

seo content copywriting

Категорийни описания

Подобряване или писане от нулата на текстове и метаданни на категориите на вашия уебсайт. Изключително полезно за онлайн магазини.

social media content

Текстове за социални медии

Кратки текстове с ясни послания, които достигат до вашата желана аудитория.

copywriting faqs
  • 1. What are the possible Google advertising options?
    The three main and most used campaign types in Google Ads are: - Search campaign - Display campaign - Video campaign Choosing the right type of campaign varies according to the goals, needs and strategy of each business.
  • 2. How much does Google Ads cost?
    The cost to advertise on Google ads can depend on several factors - competition, industry, and business goals. One of Google's advantages is that costs can be controlled on several levels. The daily budget is determined by the formula: monthly budget / average number of days in a month = average daily budget. For example, with a monthly budget of 600€ / 30.4 (average days in the month) = 19€/day. Researching the keywords you want to advertise on plays an extremely large role in determining your budget.
  • 3. How long before I see results from a Google Ads ads?
    This issue is strictly individual to each business and industry. There are many factors that determine how quickly results can be seen - proper setup, advertising messages, offers, website and last but not least - budget. Typically (but not always) Search campaigns take up to 1-2 weeks to see results, whereas Display campaigns can take longer. For brand new advertising accounts, it can take up to 3 months with proper maintenance and optimization to see solid results.
  • 4. What is the minimum budget to start with in Google Ads?
    There is no minimum budget threshold for advertising on Google Ads. After researching your desired keywords, a budget that is suitable can be suggested. You can always start with a smaller budget and then increase as needed.
  • 5. Is it worth advertising on Google Ads?
    Success in Google Ads depends on factors such as competition in your business, the service/product you offer, your website, etc. When properly setup and managed, Google Ads is a great opportunity to reach new customers and increase your sales.
bottom of page