Според статистика от Forbes, добре изградените копирайтингови текстове могат да увеличат конверсиите с до 113%. Това означава, че качественият копирайтинг е от ключово значение за привличането на вниманието на потребителите и преобразуването им във ваши клиенти.
Изследване, публикувано от Search Engine Journal, показва, че уеб сайтове с качествени копирайтингови текстове имат по- голяма вероятност да се класират по-високо в резултатите от търсене в Google. Около 72% от маркетинг специалистите смятат, че качественият копирайтинг е най-важният фактор за успешното SEO.
Според статистика от Content Marketing Institute, 61% от потребителите казват, че са по склонни да купуват от марки, които предоставят персонализирано, релевантно и интересно съдържание. Това означава, че добре написаният копирайтинг може да увеличи лоялността на клиентите и да стимулира повече продажби.
Нашата експертиза
Блог публикации
Персонализирани блог статии, които ще помогнат за по-високото класиране на вашия уебсайт.
Категорийни описания
Подобряване или писане от нулата на текстове и метаданни на категориите на вашия уебсайт. Изключително полезно за онлайн магазини.
Текстове за социални медии
Кратки текстове с ясни послания, които достигат до вашата желана аудитория.
-
1. Какви са възможните опции за реклама в Google?Трите основни и най-използвани типа кампании в Google Ads са: - Search campaign - Display campaign - Video campaign Изборът на правилния тип кампания варира според целите, нуждите и стратегията на всеки бизнес.
-
2. Колко струва рекламата в Google Ads?Цената за рекламиране в Google ads може да зависи от няколко фактора - конкуренция, индустрията и целите на бизнеса. Едно от предимствата на Google е, че разходите могат да се контролират на няколко нива. Дневният бюджет се определя по формулата: месечен бюджет / среден брой дни в месеца = среден дневен бюджет. Например при месечен бюджет от 600 лв./ 30,4 (средно дни в месеца) = 19 лв./ден. В определянето на бюджета изключително голяма роля играе проучването на ключовите думи, на които искате да рекламирате.
-
3. След колко време ще видя резултати от реклама в Google Ads?Този въпрос е строго индивидуален за всеки бизнес и индустрия. Има много фактори, от които зависи доколко бързо могат да се видят резултати – правилна настройка, рекламни послания, оферти, уебсайт и не на последно място – бюджет. Обикновено (но не винаги) при Search кампаниите отнема до 1-2 седмици, за да се видят резултати, докато при Display кампаниите може да отнеме повече време. При изцяло новите рекламни акаунти може да отнеме до 3 месеца при правилна поддръжка и оптимизация, за да се постигнат стабилни резултати.
-
4. Какъв е минималният бюджет, с който да стартираме в Google Ads?Няма минимален праг на бюджет за рекламиране в Google Ads. След проучване на желаните от вас ключови думи може да се предложи бюджет, който е подходящ. Винаги може да се стартира с по-малък бюджет и след това да се увеличава при нужда.
-
5. Заслужава ли си да рекламирам в Google Ads?Успехът в Google Ads зависи от фактори като конкуренцията в сферата на бизнеса, услугата/продукта, която предлагате, уебсайтът ви и др. При правилна настройка и управление Google Ads е чудесна възможност да достигнете до нови клиенти и да увеличите продажбите си.