top of page
homepage-kopiraiting-digitalink-min.jpg

Мощният разказ помага за изграждането на мощна марка

Добрият копирайтинг разказва историята на вашия бранд по начин, който се свързва с идеалния ви клиент.

copywriting

Според статистика от Forbes, добре изградените копирайтингови текстове могат да увеличат конверсиите с до 113%. Това означава, че качественият копирайтинг е от ключово значение за привличането на вниманието на потребителите и преобразуването им във ваши клиенти.

Изследване, публикувано от Search Engine Journal, показва, че уеб сайтове с качествени копирайтингови текстове имат по- голяма вероятност да се класират по-високо в резултатите от търсене в Google. Около 72% от маркетинг специалистите смятат, че качественият копирайтинг е най-важният фактор за успешното SEO.

Според статистика от Content Marketing Institute, 61% от потребителите казват, че са по склонни да купуват от марки, които предоставят персонализирано, релевантно и интересно съдържание. Това означава, че добре написаният копирайтинг може да увеличи лоялността на клиентите и да стимулира повече продажби.

Нашата експертиза

blog posts copywriting

Блог публикации

Персонализирани блог статии, които ще помогнат за по-високото класиране на вашия уебсайт.

seo content copywriting

Категорийни описания

Подобряване или писане от нулата на текстове и метаданни на категориите на вашия уебсайт. Изключително полезно за онлайн магазини.

social media content

Текстове за социални медии

Кратки текстове с ясни послания, които достигат до вашата желана аудитория.

copywriting faqs
  • 1. Какви са възможните опции за реклама в Google?
    Трите основни и най-използвани типа кампании в Google Ads са: - Search campaign - Display campaign - Video campaign Изборът на правилния тип кампания варира според целите, нуждите и стратегията на всеки бизнес.
  • 2. Колко струва рекламата в Google Ads?
    Цената за рекламиране в Google ads може да зависи от няколко фактора - конкуренция, индустрията и целите на бизнеса. Едно от предимствата на Google е, че разходите могат да се контролират на няколко нива. Дневният бюджет се определя по формулата: месечен бюджет / среден брой дни в месеца = среден дневен бюджет. Например при месечен бюджет от 600 лв./ 30,4 (средно дни в месеца) = 19 лв./ден. В определянето на бюджета изключително голяма роля играе проучването на ключовите думи, на които искате да рекламирате.
  • 3. След колко време ще видя резултати от реклама в Google Ads?
    Този въпрос е строго индивидуален за всеки бизнес и индустрия. Има много фактори, от които зависи доколко бързо могат да се видят резултати – правилна настройка, рекламни послания, оферти, уебсайт и не на последно място – бюджет. Обикновено (но не винаги) при Search кампаниите отнема до 1-2 седмици, за да се видят резултати, докато при Display кампаниите може да отнеме повече време. При изцяло новите рекламни акаунти може да отнеме до 3 месеца при правилна поддръжка и оптимизация, за да се постигнат стабилни резултати.
  • 4. Какъв е минималният бюджет, с който да стартираме в Google Ads?
    Няма минимален праг на бюджет за рекламиране в Google Ads. След проучване на желаните от вас ключови думи може да се предложи бюджет, който е подходящ. Винаги може да се стартира с по-малък бюджет и след това да се увеличава при нужда.
  • 5. Заслужава ли си да рекламирам в Google Ads?
    Успехът в Google Ads зависи от фактори като конкуренцията в сферата на бизнеса, услугата/продукта, която предлагате, уебсайтът ви и др. При правилна настройка и управление Google Ads е чудесна възможност да достигнете до нови клиенти и да увеличите продажбите си.
bottom of page