top of page

Как увеличихме органичният трафик с над 700% и приходите с над 300% на Walletshop.bg за период от 6

Актуализирано: 17.10.2023 г.

Walletshop.bg е сайт специализиран в продажбата на портфейли, калъфи за карти и документи, чанти, раници и други кожени аксесоари.


Започнахме работа по проекта през месец април 2022г. с анализ на моментното състояние на сайта. Сравнихме предходните 3 месеца - Януари, Февруари и Март и картинката беше следната:


Към онзи момент органично (без платена реклама) сайтът бе посещаван от средно под 1000 потребители на месец. По основни ключови думи, като “Портфейли”, “Мъжки портфейли”, “Калъфи за карти” и др. сайтът не се класираше на първа страница в Гугъл. Важно е да отбележим, че референтният период е слаб откъм онлайн продажби. Тъй като сайтът е на SaaS платформа трябваше да подходим креативно към оптимизирането му. Основната ни цел бе през силният период за онлайн търговия, който е през месеците ноември и декември сайтът да бъде по-видим и с достатъчно добри позиции в Гугъл с цел увеличение на продажбите.


Стартирахме с поставянето на конкретни цели:
  • да увеличим органичния трафик с до 20%

  • да подобрим bounce-rate-а на сайта

  • да увеличим броя на новите посетители на сайта

  • да класираме сайта в топ 3 по основни ключови думи

Как подходихме?

За всяка от поставените цели си изградихме стратегия за постигането им.


Постигнахме увеличението на трафика чрез внимателно и методично проучване на ключови думи и включването им в контент стратегия. Оптимизирахме важните елементи по уебсайта като meta заглавия и описания и H-тагове за постигането на максимална релевантност както за Гугъл, така и за потребителите.


Подобрихме Bounce Rate, като успяхме да направим така, че сайтът да се показва само по релевантни заявки за потребителите и чрез подобрения по дизайна на сайта.


Успяхме да увеличим новите посетители на сайта с добро проучване на ключови думи и добавянето на нови думи и фрази, по които да се класира сайта. Така той стана по-видим в търсачката за нови термини и съответно за нови потребители.


Класирането на сайта в топ 3 на няколко основни ключови думи дойде от само себе си след като изпълнихме предишните задачи. Сайтът започна да се класира по думи като Портфейл/и, Кожени калъфи за карти, Визитници и др.


Резултатите


Резултатите след една година говорят повече от красноречиво. Една година по-късно за същия референтен период сайтът генерира над 9 000 потребители месечно, Bounce Rate намаля със 76%, а новите сесии на сайта се увеличиха с над 500%.



Най-важният период за всеки онлайн магазин са месеците ноември и декември. През 2022 г. благодарение на увеличения органичен трафик Walletshop генерира ръст от 320% в приходите за периода ноември и декември:



Свържете се с нас за да обсъдим как можем да помогнем и на вашия бизнес.



52 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Comments


bottom of page