top of page

6 типа сътрудничество с инфлуенсъри (II част)

Актуализирано: 12.12.2023 г.

В предната статия ви разкрихме на какви видове инфлуенсъри може да залагате маркетинговата си кампания и за какво да внимавате, когато правите първите си стъпки в това разклонение на дигиталния маркетинг. 


Следващите редове ще ви дадат по-ясна представа какви видове сътрудничества с инфлуенсъри дават добри резултати.


Съществуват множество начини, по които дадена марка или организация може да се ангажира и да си сътрудничи с влиятелни личности. Ето някои идеи.

1. Отразяване на събития

Идеална възможност да ангажирате създатели на съдържание. Ако събитието ви е насочено към хора с конкретни интереси, инфлуенсърите, които работят в тези ниши, ще помогнат на посланието ви да достигне до целевата аудитория.


Привлечете няколко популярни личности отрано и им дайте възможност да отразяват събитието на живо.

2. Изпращайте подаръци


49% от потребителите разчитат на препоръките на инфлуенсърите. Изпращайки им своите продукти (предлагайки им своите услуги) вие не просто ги „глезите“ - давате им възможност да създадат възможно най-автентично съдържание във ваша полза. Каквото повикало такова се обадило - на този принцип се случват нещата в сферата на маркетинга с инфлуенсъри.


Изпращайки продукти за unboxing и ревюта, вие завате възможност на самата аудитория да се запознае с марката ви и конкретните ви предложения.

3. Заснемане на видео


Сътрудничеството в областта на видеоклиповете може да включва ангажиране на инфлуенсър за участие в рекламен клип на кампанията или серия от видеа, заснети за техните лични платформи. Видеосъдържанието може лесно да бъде споделяно и разпространявано, а според последните прогнози за развитието на дигиталния маркетинг, този тип съдържание остава най-предпочитано и ангажиращо.

4. Giveaways


Giveaways

Ако планирате раздаване на подаръци, можете да ангажирате инфлуенсър да организира раздаването вместо вас. Той ще популяризира giveaway-я в своите платформи, като създаде визуална реклама и насочи аудиторията си към вашия профил.



5. Размяна на ролите


Това включва ангажиране на инфлуенсър, който да „поеме" социалните ви канали за определен период от време, като му позволите да публикува съдържание директно във вашия профил. Уверете се, че вие и създателят на съдържание предварително сте обявили тази смяна на ролите сред аудиториите ви - това ще създаде очакване и интерес.

6. Разпространяване на мълвата


Това е пример за краткосрочно активиране на рекламна кампания, което е особено подходящо, ако имате актуално послание, благотворителна кауза или социален проблем, върху който искате на акцентирате тук и сега. За тази инициатива е работещо да се свържете с различни по мащаб инфлуенсъри, да ги помолите да разпространят вашето послание и да им дадете възможности да го направят както те намерят за добре. 



Задължително прочетете и третата статия от серията „Маркетинг с инфлуенсъри“, в която ви даваме идеи как да изградите ефективна маркетингова кампания с инфлуенсъри.


2 преглеждания0 коментара

Comments


bottom of page